Registrace

Časté otázky

Nejčastější otázky a odpovědi. Tuto rubriku budeme průběžně doplňovat.

 

1. Kdy mám přidat topný sáček?

Ideálně, pokud teplota během nočních a ranních hodin klesne pod 5 C°. Tím se riziko úhynu hmyzu značně sníží. Pokud na něj v objednávce zapomenete, přidáme ho v souladu s obchodními podmínkami.

 2. Můžu změnit v průběhu vyřizování objednávky platbu z dobírky na platbu předem?

Ano. Dokud není objednávka uzavřena tím, že se vyřídí a odešle do přepravy, můžeme ji stále na přání zákazníka upravovat.

 3. Proč nemůžu vybrat jiného dopravce. Nikde nemáte jinou alternativu dopravy?

Protože nikdo jiný mimo Českou poštu nepřevezme zásilku s živým hmyzem vzhledem k výlukám z přepravy.

 4. Vyzvednul(a) jsem si zásilku a bohužel je v ní mnoho uhynulého hmyzu. Co mám dělat?

Okamžitě je třeba tuto skutečnost oznámit e-mailem nebo telefonicky prodávajícímu. Kontaktní údaje jsou viditelně uvedeny na stánce e-shopu. Kupující se pokusí zjistit, zda-li je onen úhyn způsoben přepravou. Zjistí také, kdy byl balík vyzvednut a kde konkrétně se balík nacházel před vyzvednutím. Ve většině případů se se zákazníkem domluví a nabídne mu možnost při příští objednávce kompenzaci. Výjimkou je pouze situace, pokud by byl úhyn způsoben chybou zákazníka.

 5. Můžu objednávku zrušit?

Ano, objednávku můžete zrušit v průběhu vyřizování. Balíky zpravidla odchází na poštovní depo až k 17.hod. Po celou dobu můžeme objednávku bez problémů stornovat a případně uhrazené peníze vrátit ihned. Pokud si však necháte balík poslat na dobírku a pak se rozhodnete jej nevyzvednout, v tomto případě by se už bohužel jednalo o hrubé porušení smlouvy, což řeší občanský zákoník konkrétně §2118. V takovém případě může být škoda nejen na poštovném, ale i co se týče úhynu hmyzu vymáhána, pokud selžou všechny možnosti rozumné komunikace se zákazníkem.

  6. Nechal jsem si poslat balíček do alzaboxu, ale večer při vyzvednutí jsem zjistil, že mám jen 2 živé cvrčky. Můžu chtít poslat náhradu?

Reklamační řád, který je i součástí obchodních podmínek s tímhle počítá, jelikož se tento problém vyskytuje poměrně často. Prodávající nemůže vědět při odeslání zásilky do alzaboxu, jak dlouho tam balíček bude nebo jestli na onen alzabox bude svítit delší dobu ostré slunce. Hmyz uložen v takových podmínkách je jako dát ho do mikrovlné trouby a šance na přežití je téměř nulová. Prodávající takovou reklamaci nemůže uznat. Kupující by měl zvážit, jaké okolnosti mu dovolí takový balík co nejdříve vyzvednout.

 7. Uhradil jsem objednávku, ale chtěl bych k ní dodatečně přidat jednu položku. Je to problém?

Není. Stačí nás kontaktovat nejlépe telefonicky. Položku přidáme, pošleme na e-mail doplatek k objednávce a hotovo. Ideální třeba pro případ, kdy zapomenete přidat topný sáček poté, co jste objednávku již uhradili.

 8. Máte nějaké krmení i pro zakrslého králíčka?

Ano. Již jsou v nabídce produkty od českého výrobce.

 9. Ráda bych vyzkoušela jako alternativu k živému hmyzu i sušený.

Ano. Občas máme poptávku po sušeném hmyzu. I tu částečně dokážeme uspokojit. V nabídce máme třeba sušené moučné červy nebo bource morušového.

10. Jak funguje doprava se službou Expres na adresu?

Tato forma dopravy obsahuje dvě výhody. A to přednostní vyřízení objednávky a garanci dopravy do druhého dne. Navíc jako bonus i vyřízení objednávky v pátek na sobotní doručení. 

11. Jak mám uchovat sarančata co nejdéle, než je zkrmím?

Mrkněte na rubriku jak uchovat sarančata.Tam najdete co hledáte a možná i něco navíc.