Registrace

Reklamační řád

Reklamační řád

ZÁVADY:
Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, sdělí tyto skutečnosti písemně na kontaktní mail prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Odstoupení od smlouvy v zásilkovém prodeji. Podle ustanovení § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte právo od smlouvy uzavřené v zásilkovém obchodě odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění, a to bez udání důvodu (tedy i v případě, že je zboží bezvadné).
V případě, že nebudete se zaslaným zboží spokojeni je možné uplatnit vrácení zboží do 14dní od obdržení zásilky /vč.dokladu, nezničené a nepoužité, popř. pokud výrobek byl i v originálním obalu/. Dopravu zboží k prodejci hradí zákazník. Po obdržení zásilky od kupujícího a po zkontrolování Vám bude částka za zboží poslána na Vámi uvedený účet (bez poštovného). Možná je i výměna za jiné zboží /zde si zákazník hradí znovu poštovné.

V případě, že objednavatel bezdůvodně odmítne převzít od České pošty, objednané zboží a toto je nám vráceno, jsme oprávněni vymáhat zbytečně vynaložené náklady na dopravu zásilky k objednavateli. Toto nekorektní chování není možné tolerovat.

ZÁRUKA:

Standardní záruka na zboží je 24 měsíců. Reklamaci na zboží je vyřizována nejdéle do 30dnů ode dne podání, pokud musí být reklamace z nějakého důvodu prodloužena prodávající o této skutečnosti informuje mailem kupujícího.

V případě reklamace zákazníkem si může prodávající od zákazníka vyžádat foto poškozené zásilky  /krabice/ nebo  poškozeného zboží, popř. žádat o zaslání poškozeného zboží nazpět. Zákazník je povinnen poškozené zboží do úplného vyřízení reklamace mít k dispozici.

K reklamaci se přistupuje individuálně s ohledem na obsah zásilky. Pokud prodávající zjistí, že zásilka nebyla vyzvednuta v co nejkratší možné době po doručení do Balíkovny včetně Alzaboxu, nemusí být z takového důvodu reklamace uznána. Důvodem je možný úhyn hmyzu, který tak může být vystaven nežádoucím podmínkám. Takové podmínky jsou vysoká teplota, nízká teplota, vlhkost nebo mráz. Není možné v takových podmínkách zásilky nechávat uložené několik hodin či dokonce dnů.

Prodávající předpokládá, že si je kupující vědom rizika výběru dopravy formou Balíkovny do Alzaboxu a také formou dopravy Balíku na adresu. Obzvláště za slunečných teplých dní a nebo naopak za mrazivých, kdy hmyz zabalený v balíku musí snášet velké teplotní výkyvy. Prodávající je také povinnen v takových případech dát jasně a zřetelně písemnou informaci na případný problém v takových situacích na první stranu e-shopu. Upozorní na rizika spojená s takovou formou výběru dopravy a nabídne případně alternativu.

POŠKOZENÍ ZÁSILKY

Při poškození zásilky musí kupující nahlásit reklamaci pracovníkovi České pošty pokud je zboží dodáno na adresu kupujícího. V případě uložení zásilky na Poště zákazník uplatní reklamaci poškození balíku na pobočce dodávající pošty.